dimarts, 26 de maig del 2020

Costures: Mascaretes de cotó

Hola: 

Ara que ja podem sortir a passejar a les tardes i que necessitem anar canviant-nos la mascareta, vaig pensar que amb la quantitat de roba que tinc, podria fer unes mascaretes per a tota la família i així anàvem a la moda.

Vaig buscar un patró per internet que tinguis la part del nas coberta. Així sembla que vas més protegit.
Quan ja el tenia a escollit, el següent pas va ser triar la roba, que aquest pas va ser més difícil, ja que com fa anys que m'agrada la costura, vaig comprant de mica en mica en les diferents fires que hem anat anant amb les meves amigues i l'he anat emmagatzemant.

Una vegada triada, vaig filetejar el patró en ella, tallar-la, muntar-la (cara amb cara), ja que porta doble tel.la i col.locar-li la goma.

Vaig començar a cosir i tatxant....... 





































Hola:


Ahora que ya podemos salir a pasear por las tardes y que necesitamos ir cambiándonos la mascarilla a menudo, pensé que con la cantidad de ropa que tengo, podría hacer unas mascarillas "fashion" para toda la familia y así íbamos a la moda.


Busqué un patrón por internet que tuviese la parte de la nariz cubierta. Así parece que vas más protegido.

Cuando ya lo tuve escogido, el siguiente paso fue elegir la ropa, que este paso fue más difícil, ya que como hace años que me gusta la costura, voy comprando poco a poco en las diferentes ferias que hemos ido yendo con mis amigas y la he ido almacenando.


Una vez elegida, silueteé el patrón, lo corté, monté (cara con cara), ya que lleva doble tela y le coloqué la goma.

Tan fácil como eso. Las imágenes hablan por si solas.




1 comentari: